Főmenü:
Intézményünkben nagy hangsúlyt fektetünk az egyéni fejlesztésre, tehetséggondozásra. Ezért is fontos volt számunkra, hogy tehetségponttá válhattunk, mert ez a biztosítéka további fejlődésünknek.
Csermely Péter professzor úrtól sokat tanultunk a különböző konferenciákon és ő osztotta meg velünk egyik fontos gondolatát : minden gyermek tehetséges lehet valamiben, de azt idejében fel kell fedeznünk, majd meg kell erősítenünk olyan elkötelezett és motivált óvodapedagógusokkal, akik értéket tudnak kínálni egy-
Ezt az alapgondolatot követve figyelik kiscsoporttól öt éves korig az óvónők a gyerekeket, kiemelve az erősségeiket, majd nagycsoportos korukban abban a műhelyben tevékenykedhetnek, amelyik területen a legjobb motivációs vagy kreatív adottsággal rendelkeznek. Célunk, hogy ezeket a megfigyelhető és leírható készségeket hozzáértő módon fejlesszük, és a gyerekek kiteljesedjenek és gazdagodjanak a tehetségműhelyekben.
A gyermekek hatékony fejlesztése ebben a nevelési évben 4 műhelyben valósul meg
kreatív kuckó vizuális műhelyben
pántlika-
izgő-
csupa-